Imparte.ro Imparte.ro
Email:
Parola:
 
Postat de: Imparte ro in Blogul Imparte ro | Data: 15-Apr-2010 | Afisari: 2165 | Comentarii: 0
Categorie: Social

Stresul este reactia pe care oamenii o pot avea atunci cand simt ca nu se pot adapta solicitarilor si presiunilor carora trebuie sa le faca fata in viata de familie, personala sau la locul de munca

Orienteaza-te spre consumarea acestor alimente atunci cand te simti sub presiune, cand esti afectat de vremea urata de afara sau chiar si atunci cand esti pe punctul de a ceda.

  • Portocalele. Un studiu german in Farmacologie, a aratat ca vitamina C ajuta la reducerea stresului si coboara presiunea sangelui la nivelul normal. Vitamina C mai este cunoscuta si pentru intarirea sistemului imunitar.

  • Cartofii dulci. Cartofii dulci au particularitatea de a reduce stresul pentru ca pot satisface pofta de dulce si de carbohidrati atunci cand te confrunti cu o situatie grea. Contin o cantitate insemnata de beta-caroten si alte vitamine, si fibrele ajuta organismul sa proceseze carbohidratii intr-o maniera regulata si lenta.

  • Caise uscate. Caisele sunt bogate in magneziu, nutrient care impiedica acumularea stresului si care este si un mineral natural folosit in relaxarea muschilor.

  • Migdale, fistic si alune. Migdalele sunt bogate in vitaminele E si B, care ajuta sistemul imunitar. Alunele si fisticul ajuta la echilibrarea presiuni sangelui.

  • Curcanul. Curcanul contine un amino-acid numit L-tryptophan. Acesta declanseaza eliminarea serotoninei, care este o substanta chimica pentru buna functionare a creierului.

  • Spanacul. O deficienta in magneziu poate cauza migrene si o senzatie de oboseala. O portie de spanac furnizeaza 40% din total zilnic necesar de magneziu.

  • Somonul. Dietele bogate in Omega 3 protejeaza impotriva bolilor de inima. Un studiu al Diabetes & Metabolisn a aratat ca Omega 3 mentine echilibrul hormonilor de stres si adrenalina.

  • Fructul de avocado. Grasimile nesaturate si potasiul din avocado ajuta la scaderea presiunii arteriale.

  • Legumele verzi. Broccoli, varza si alte leguminoase verzi sunt surse bogate in vitamine care ajuta la intarirea oaselor, atunci cand suntem stresati.

 



Adauga un comentariu

Urmariti

Continutul website-ului Imparte.ro poate fi preluat, prelucrat si redistribuit, pe alte cai decat cele puse la dispozitie in mod public, numai cu acordul Administratorului site-ului. Pentru solicitari in acest sens va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail admin@imparte.ro.

 
Soleil Roi Charity Gazduire.ro - Gazduire web, inregistrare domenii, VPS