Imparte.ro Imparte.ro
Email:
Parola:
 
Postat de: Imparte ro in Blogul Imparte ro | Data: 15-Nov-2013 | Afisari: 3539 | Comentarii: 0

Premiile EthicMark Awards celebreaza in fiecare an campaniile de marketing inovatoare care aduc o schimbare in bine, indiferent daca sunt realizate de corporatii sau de ONG-uri non-profit. Castigatorii premiilor din acest an au avut cel mai mare impact, dar restul de finalisti din sectiunea non-profit merita la fel de multa atentie.

1. Telefonul copilului

Panourile publicitare instalate de Anar Foundation au fost create cu o tehnologie speciala, astfel incat numarul de "Telefonul Copilului" este disponibil doar de la inaltimea celor mici, care sunt insotiti uneori pe strada tocmai de adultii care ii abuzeaza.


 

2. The Real Bears

Creat pentru a transmite cat mai bine pericolele excesului de sucuri indulcite si acidulate, clipul din campania "The Real Bears" ofera un semnal de alarma important cu privire la diabet si obezitate.


3. Dumb Ways to Die

Oferind o animatie insotita de un cantec vesel, campania "Dumb Ways to Die" se concentreaza asupra masurilor minime de siguranta in jurul trenurilor, care sunt adesea ignorate cu pretul vietii.

 



Adauga un comentariu

Urmariti

Continutul website-ului Imparte.ro poate fi preluat, prelucrat si redistribuit, pe alte cai decat cele puse la dispozitie in mod public, numai cu acordul Administratorului site-ului. Pentru solicitari in acest sens va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail admin@imparte.ro.

 
Soleil Roi Charity Gazduire.ro - Gazduire web, inregistrare domenii, VPS