Imparte.ro Imparte.ro
Email:
Parola:
 
Postat de: MironaD in Blogul Imparte ro | Data: 19-Oct-2012 | Afisari: 1488 | Comentarii: 0
Categorie: Social

In ultima perioada am vazut cateva spoturi create de organizatii caritabile care mi-au trezit interesul de a a afla mai multe despre cauza pentru care militeaza si pentru a ma determina sa iau atitudine.

Prin acest format video,
ONG-urile reusesc sa transmita mult mai usor ceea ce incearca sa schimbe, prin imagini induiosatoare, indemnuri ale vedetelor, filme care prezinta realitatea tarilor in curs de dezvoltare. Va invit si pe voi sa vizionati 8 spoturi caritabile care ne indeamna sa fim mai buni unii cu altii.

8 spoturi care ne indeamna sa fim mai buni


1. Because we’re all connected / Pentru ca suntem cu totii conectati


 

Cine: Videoclipul este realizat de World Wide Fund for Nature (WWF), o organizatie globala pentru protectia mediului, al carei scop este de a construi un viitor in care "oamenii traiesc in armonie cu natura".

De ce: Videoclipul "Because we are all conected" utilizeaza animatii impresionante pentru a spune povestea despre cum totul de pe pamant este conectat si arata modul in care actiunile oamenilor afecteaza in cele din urma mediul si calitatea vietii a tot ceea ce exista pe planeta.

2. Love story in milk / Povestea de dragoste a doua bidoane de plastic

Cine: Friends Of The Earth (Prietenii Pamantului), un ong britanic care ofera solutii la problemele de mediu, a creat un spot despre importanta reciclarii resturilor menajere.

De ce: Organizatia a inventat o poveste de amor inflacarata intre doua recipiente de lapte. Ideea din spatele povestii simpatice este aceea ca nici oamenii, nici Guvernul britanic, nu lupta cu adevarat pentru un mediu curat si sanatos. Mesajul spotului campaniei este foarte sugestiv: daca iti plac finalurile fericite, spune Guvernului sa iti ofere mai putin "gunoi" (vorbe in van) si mai multa reciclare.

Citeste mai multe aici:
Cum se sfarseste povestea de dragoste a doua bidoane de plastic

3. Ziua Mondiala a Prematuritatii



Cine: Asociatia March Of Dimes, organizatia internationala Salvati Copiii si Organizatia Mondiala a Sanatatii.

De ce: Faimoasa Celine Dion s-a alaturat programului caritabil filmand un spot de constientizare a nevoii unui sistem mai performant de prevenire a nasterilor premature. Ziua Mondiala a Prematuritatii are si o pagina speciala pe Facebook, unde vizitatorii pot povesti si pot publica fotografii cu bebelusii care nu au reusit sa creasca suficient in burtica. In acest mod, oamenii pot forma mici comunitati si se pot sprijini reciproc in aceste momente delicate ale vietii.

Citeste mai multe aici:

Celine Dion se implica de Ziua Mondiala a Prematuritatii

4. Breathe in, Breathe out / Inspira, expira



Cine: Greenpeace, este o organizatie internationala care "actioneaza pentru a schimba atitudini si comportamente, sa protejeze si sa conserve mediul si pentru a promova pacea."

De ce: Ca parte din "Campania pentru o lume in care putem respira," acest spot reuseste sa transmita un mesaj foarte important despre cum sanatatea oceanului afecteaza calitatea aerului pe care il respiram. Filmul este impresionat prin maestria si impactul imaginilor folosite pe fundalul unei persoane care inpira si expira.

5. Hunger | The World's Greatest Solvable Problem / Foametea, cea mai rezolvabila problema a lumii



Cine: World Food Program

De ce: Programul "World Food Program" este cea mai mare agentie umanitara din lume care lupta impotriva foametei la nivel global. Ceea ce reiese din mesajul spotului este ca foametea este cea mai mare problema a lumii care poate fi rezolvata, si WFP stie care este solutia! Foametea poate fi eradica printr-o munca de echipa. Iar noi, locuitorii acestei planete facem parte din aceasta echipa. Mesajul programului "World Food Program" este "Lucram impreuna. Cetatenii, Companiile si Guvernul".

6. Ziua Mondiala a Apei 2009



Cine: charitywater.org

De ce: charitywater.org este o organizatie nonguvernamentala care aduce apa curata, potabila pentru oamenii din tarile in curs de dezvoltare. Spotul lor, creat pentru Ziua Mondiala a Apei din 2009 a combinat imagini izbitoare si o grafica superba in miscare, cu un cantec plin de intelesuri pentru a crea o prezentare convingatoare si informativa a celor care nu au acees la aceasta sursa vitala a vietii: apa. Filmul a avut un apel la actiune puternic prin indemnarea oamenilor sa doneze bani, iar organizatia a reusit sa stranga 10.000 $ intr-o singura zi.

7. Mozzies in disguise with Nowhere To Hide! / Tantarii deghizati nu au unde sa se ascunda!



Cine: Malaria No More UK

De ce: Malaria No More UK, o organizatie nonguvernamentala care lupta impotriva malariei a lansat campania intitulata Mozzy Air. Campania se manifesta prin incercarea de sensibilizare, constientizare si strangere de fonduri impotriva acestei boli atat de grave. Malaria No More UK a lansat o campania numita Nowhere to Hide, care demonstreaza cu ajutorul unui videoclip, ca orice infatisare ar lua un tantar, acesta se da de gol din cauza bazaitului.

8. "I Was Here" – Am fost aici, de Ziua Mondiala a Asistentei Umanitare

Cine: cantareata americana Beyonce Knowles

De ce: Beyonce a lansat un videoclip pe care l-a lansat Organizatiei Natiunilor Unite, pentru o campanie de sensibilizare fata de eforturile depuse de organizatiile umanitare din toata lumea. Materialul video a fost realizat pentru melodia "I Was Here", iar imediat dupa lansarea acestuia pe internet, ONU a primit deja peste un miliard de mesaje de sprijin, cu ocazia Zilei Mondiale pentru Asistenta Umanitara.



Adauga un comentariu

Urmariti

Continutul website-ului Imparte.ro poate fi preluat, prelucrat si redistribuit, pe alte cai decat cele puse la dispozitie in mod public, numai cu acordul Administratorului site-ului. Pentru solicitari in acest sens va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail admin@imparte.ro.

 
Soleil Roi Charity Gazduire.ro - Gazduire web, inregistrare domenii, VPS