Imparte.ro Imparte.ro
Email:
Parola:
 
Postat de: MironaD in Blogul Imparte ro | Data: 20-Apr-2012 | Afisari: 1064 | Comentarii: 0

Lanseaza-te in primul proiect de anvergura din 2012 al carui obiectiv este sa schimbe lumea

Cannes Lions – International Festival of Creativity si Bill & Melinda Gates Foundation, prin programul The Grand Challenge for Communications, lanseaza in 2012 un proiect de anvergura care poate schimba lumea: reunirea celor mai luminate minti creative ale momentului intr-un proiect de mentorat fara precedent, din care fac parte toti castigatorii unui Grand Prix la Cannes Lions 2011 – Cannes Chimera.

Proiectul Aid is working. Tell the world

Aid is working. Tell the world  reprezinta o competitie de proiecte inovatoare care pot schimba felul in care sunt comunicate si respectiv intelese programele umanitare din intreaga lume.

Premisa de la care pornim: Desi proiectele umanitare dezvoltate in intreaga lume beneficiaza de finantari de miliarde de dolari, problemele nu par sa-si gaseasca rezolvarea, motiv care ne face sa ne intrebam daca banii pe care ii donam ajung acolo unde este mai mare nevoie de ei.

Provocarea: Daca ne unim fortele cu totii pentru a pune capat foametei si saraciei, trebuie sa gasim acea modalitate inovatoare de a aduna si, mai ales, de a comunica acele proiecte umanitare care au avut cu adevarat impact. Pentru a sensibiliza o lume intreaga - care se confrunta cu propria criza financiara - trebuie sa comunicam intr-un mod inovator nevoia de ajutor umanitar, aratand tuturor ca ajutorul fiecaruia conteaza.

Oricine poate subscrie o idee de comunicare inovatoare pe doar o pagina A4 (fata-verso)

Pana pe data de 15 mai 2012, proiectul Aid is working. Tell the world asteapta de la persoane fizice, echipe, companii sau agentii, idei de comunicare revolutionare, scrise pe o pagina A4 (fata – verso), care pot schimba lumea.

In prima faza a programului, in luna iulie 2012, vor fi selectate 10 proiecte care vor primi o finantare initiala in valoare de 100.000 USD pentru a-si dezvolta ideea.

In faza a doua a programului, care va avea loc in luna noiembrie 2012, cei care au propus proiectele finaliste vor fi trimisi in campusul Fundatiei Bill & Melinda Gates din Seattle, SUA, unde, timp de doua zile, vor primi consiliere din partea membrilor Cannes Chimera. In decursul acestor doua zile, cele mai mari minti creative din lume ii vor ajuta pe finalisti sa-si dezvolte ideea pentru a putea aplica la marele grant de 1.000.000 USD, oferit de fundatie pentru implementarea proiectului castigator.

Membrii Cannes Chimera 2012


In 2012, printre membrii Cannes Chimera se va numara si Adrian Botan, Creative Partner McCann Erickson, castigator a 9 premii in cadrul Cannes Lions 2011, printre care doua Grand Prix si un Titanium Lion.

Mai multe detalii despre competitie si modalitati de inscriere se gasesc la:
http://www.canneschimera.com/chimera.cfm
http://www.grandchallenges.org/Explorations/Topics/Pages/GHCommunicationsRound9.aspx.

McCann Erickson Romania este agentia care se ghideaza dupa principiul fondatorului sau, Harry McCann: “O agentie se dezvolta mai repede daca se concentreaza mai degraba pe cresterea business-ului clientilor decat a propriului business”. Astfel, McCann Erickson are relatii de parteneriat indelungate cu unele dintre cele mai importante companii de pe piata: The Coca-Cola Company, Nestlé, Vodafone, L’Oréal, GM-Opel, MasterCard Europe. Din grupul de comunicare McCann WorldGroup Romania fac parte agentiile McCann Erickson, Momentum, Universal McCann, McCann PR si MRM Worldwide. La nivel international, este parte a McCann WorldGroup – una dintre cele mai puternice retele de advertising cu birouri in 205 orase din 132 de tari.

In Romania, Cannes Lions e reprezentat de Laboratorul Alchimic al Migdalelor Amare. In ultimii 7 ani, datorita demersurilor constante de lobby in favoarea deschiderii industriei locale catre experientele internationale, numarul de entry-uri romanesti la Cannes a crescut de la 0 la 105 si numarul de delegati – de la 2 la 120. In acelasi interval de timp Romania s-a bucurat pentru prima data in 57 de ani de prezenta unui reprezentant in juriul de la Cannes si a celebrat primele succese de casa la capitolul premii, atat la sectiunile pentru seniori, cat si la cele dedicate juniorilor.

Nota:
Personal, acest proiect ma anima prin conceptul sau, prin mobilizarea pe care o induce in randul populatiei si prin sloganul la fel de puternic, pe care eu l-as traduce „Reunim talentul celor mai creative minti pentru a FACE BINE”.

Sursa foto: blogs.babble.com, canneschimera.com



Adauga un comentariu

Urmariti

Continutul website-ului Imparte.ro poate fi preluat, prelucrat si redistribuit, pe alte cai decat cele puse la dispozitie in mod public, numai cu acordul Administratorului site-ului. Pentru solicitari in acest sens va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail admin@imparte.ro.

 
Soleil Roi Charity Gazduire.ro - Gazduire web, inregistrare domenii, VPS