Imparte.ro Imparte.ro
Email:
Parola:
 
Postat de: danieli in Blogul Imparte ro | Data: 1-Jul-2011 | Afisari: 2372 | Comentarii: 0
Categorie: Voluntariat

Daca ai un job de birou si putin noroc, atunci este destul de probabil ca petreci o parte din zi pe retelele sociale; la fel de probabil, pe Facebook. Iar daca pe fisa de post nu scrie “social media manager”, hai sa zicem ca timpul petrecut astfel nu este neaparat in beneficiul organizatiei tale.

Dar nu-i problema, nu trebuie sa te ingrijoreze karma, pentru ca iata doar cateva modalitati prin care sa compensezi lipsa de productivitate cu actiuni in beneficiul campaniilor caritabile.

1. Primul si cel mai la indemana lucru – sa transmiti mesajul mai departe in cercul tau de prieteni. Stim cu totii ritualul: like, share, RT. Daca nu exagerezi si nu-ti vei indeparta “audienta”, poti fi sigur ca la un moment cuiva ii va prinde bine, daca se aliniaza planetele, cand se intalneste omul potrivit cu contextul potrivit.

Desi e cel mai simplu lucru, nu trebuie sa ne limitam la asta, pentru ca, fara sa putem calcula exact, probabil ca 100 de mesaje trimise mai departe nu valoreaza cat o donatie directa, cat un mesaj de incurajare si cu siguranta nu poate fi comparat cu implicarea personala, cand spunem “Da!”, vreau sa ma implic in chestia asta, sa fac tot ce pot sa ajut.

2. Poti alege sa urmaresti conturile organizatiilor caritabile pentru ca le poti sustine direct in retelele sociale in care esti activ. Le cresti audienta si implicit capacitatea de a ajunge la mai multi oameni.

Poate ca nu te-ai gandit, dar de multe ori de promovarea mesajelor caritabile ale acestor organizatii sunt responsabili voluntari care au nevoie de sa creada ca ceea ce fac ei conteaza, ca activitatea lor este vizibila si ca mesajul ajunge la oameni si nu se pierde undeva in lume pe niste servere.

Cu cat mai multa lume urmaresc un anumit canal de comunicare, cu atat mai mare este sansa ca informatia sa ajunga sa se propage viral si sa ajunga la o masa critica de oameni, necesara pentru concretizarea actiunii respective (de ex. un anumit numar de oameni trebuie sa doneze 2 EUR prin SMS pentru ca sa se poate dota un spital de copii cu aparatura necesara micutilor nascuti prematur).

3. Poti dona online si poti deveni voluntar online pentru orice fundatie sau asociatie inscrisa pe Imparte.ro. Aici dezvoltam in permanenta facilitati pentru organizatii prin care acestea isi pot atrage sustinatori, donatori si voluntari. Poti incepe prin a parcurge lista fundatiilor care au nevoie de implicarea ta.

4. Organizeaza un eveniment online de strangere de fonduri. Ca sa atragi oamenii, trebuie sa fii un pic inovativ ce-i drept, insa daca le faci oamenilor usor sa doneze si este vorba de o cauza nobila, umanitara, multi nu vor ezita sa-ti dea o mana de ajutor.

Poate poti chiar adapta cateva din ideile prezentate in acest articol pentru mediul online. Daca ai talent sau cunosti pe cineva care cunoaste pe “cineva care face siteuri”, poti chiar pune online o simpla pagina cu obiecte ce pot fi licitate in scop caritabil.

Curiosi in legatura cu alte modalitati prin care poti ajuta "stand pe net"? Ideea e ca nu trebuie doar sa citim despre asta, ci sa si facem.

Daca in timp ce ai parcurs aceste randuri ti-a venit vreo idee sau ai simtit vreun impuls pentru a ajuta, fa chiar acum primul pas spre asta. De citit, poti reveni oricand pe Imparte.ro sa afli si alte idei. Chiar saptamana viitoare.

Pana atunci, mult spor!

sursa foto: film315s.com



Adauga un comentariu

Urmariti

Continutul website-ului Imparte.ro poate fi preluat, prelucrat si redistribuit, pe alte cai decat cele puse la dispozitie in mod public, numai cu acordul Administratorului site-ului. Pentru solicitari in acest sens va rugam sa ne contactati pe adresa de e-mail admin@imparte.ro.

 
Soleil Roi Charity Gazduire.ro - Gazduire web, inregistrare domenii, VPS