Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roVoluntariat Responsabilitate sociala 5 campanii sociale ingenioase premiate la Festivalul AdPrint
 

5 campanii sociale ingenioase premiate la Festivalul AdPrint

 

Ultimele doua editii ale Festivalului AdPrint si-au desemnat castigatorii si au premiat cele mai interesante, creative si de impact campanii sociale print. Iata 5 printuri care au reusit prin imagini socante sau ingenioase sa contribuie la schimbarea in bine a comportamentelor sociale si la sensibilizarea opiniei publice cu privire la cele mai grave probleme umanitare!

1. "1.000 children" - Tempo Festival AdPrintAdvertising

Problema copiilor strazi din Romania ramane adesea un concept abstract in constiinta opiniei publice. Cei de la Tempo Advertising au creat pentru World Vision Romania o campanie sociala print care a transpus abstractul in concret, subliniind problematica copiilor strazii intr-o serie de imagini socante, cu puternic impact asupra publicului.

2. Problema izolarii sociale a copiilor cu autism - Mercury360

Cei de la Mercury360 au creat un print creativ si de impact pentru Asociatia Help Malin, cu scopul de a atrage atentia opiniei publice asupra dreptului la servicii de recuperare, dar mai ales asupra nevoii de reintegrare sociala a copiilor cu autism, atat de insingurati si izolati in ziua de astazi.



3. "Let's stay human in public transport" - Publicis

Printul realizat de agentia Publicis a fost premiar la AdPrint datorita ingeniozitatii si creativitatii imaginilor folosite pentru transmiterea unui mesaj social important. Campania vizeaza respectarea principalelor reguli de bun simt si civilizatie in timpul calatoriei cu mijloacele publice de transport.



4. Sansa la un trai mai bun pentru oamenii strazii - Publicis Conseil

Campania SamuSocial (Franta) a fost premiata datorita mesajului emotionant pe care-l transmite prin intermediul imaginilor. Cei de la Publicis Conseil (Paris) au folosit printuri ingenioase pentru a atrage atentia asupra importantei acordarii de ajutor imediat persoanelor strazii si a asigurarii unor conditii mai bune de trai pentru acestia.



5. "Be the difference" - Publicis

Campania sociala "Be the difference", conceputa de Publicis (Londra), a fost creata pentru o institutie publica din Anglia, cu scopul de a convinge potentialii asistenti sociali de importanta si valoarea acestei profesii. Campania prezinta printuri cu imagini ale unor obiecte frecvent utilizate in lucrul cu copiii si mesaje pline de imaginatie prin care incearca sa atraga empatia celor care doresc sa lucreze in sistemul de servicii sociale.


sursa foto: iqads.ro

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro


Intra in cont si fii primul care posteaza un comentariu.

 


 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:


Campania sociala "Suntem Produsul Mediului"

Campania 2%: care sunt ONG-urile care investesc in promovarea acesteia si de ce

3 campanii de succes datorita retelelor sociale

Comunitate imparte.ro
 
  Cum sa donezi inteligent
 
 
 
 
  Voluntariat online  
Campanii
Actiunea zilei
Sustine o cauza
Spune si celorlalti
Sustine imparte.ro
 

Vezi cine din judetul tau
are nevoie de ajutor

harta cazuri

Doneaza pentru:

Fundatii | › Persoane

Reprezinti un ONG?

Ai nevoie de fonduri?

Adauga o fundatie

Scrie pe imparte.ro

Retele sociale:

Abonare newsletter: