Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roStiri si evenimente caritabilePEPCO România donează 100.000 de euro pentru educația copiilor de la sate prin programele desfășurate de Fundația World Vision România
 

PEPCO România donează 100.000 de euro pentru educația copiilor de la sate, prin programele desfășurate de Fundația World Vision România

 

PEPCO Romania care a decis să investească în educația copiilor din zonele defavorizatePEPCO România donează 100.000 de euro pentru a susține copiii din mediul rural să meargă la școală, prin programele derulate de Fundația World Vision România. Prin această donație, 255 de copii de la sate vor primi o nouă șansă la educație: este vorba de 210 copii din ciclul primar și 45 de copii care vor merge la liceu.

Programele World Vision România au ca principal obiectiv îmbunătățirea nivelului de educație a elevilor din mediul rural și reducerea abandonului școlar. Părăsirea timpurie a şcolii este una dintre problemele grave ale României, ţara noastră continuând să înregistreze o rată a abandonului şcolar de 18,1%, în timp ce media europeană este de  10,6% (Eurostat, 2017).

Accesul la educaţie pentru copiii acestei ţări trebuie să fie neîngrădit, însă acest lucru nu se poate face în lipsa acoperirii nevoilor primare. Conform raportului “Bunăstarea copiilor din mediul rural”, realizat de Fundația World Vision România în 2018,  11% dintre copiii care provin din familii cărora nu le ajung venitul pentru strictul necesar declară că uneori lipsesc de la școală deoarece merg să muncească, iar 21% dintre ei se simt obosiți deoarece muncesc înainte sau după școală.

În mediul rural, peste 25% dintre locuitori au doar 4 clase, copiii români de la sate fiind expuşi în continuare sărăciei extreme şi excluziunii sociale, ceea ce înseamnă că  discrepanţele dintre mediul urban şi cel rural continuă să se adâncească.

O treime din populația țării noastre se confruntă cu riscul de sărăcie și excluziune socială, conform datelor Eurostat. Fără educatie, copiii României rămân captivi în sărăcie. Doar accesul neîngrădit la educație le poate schimba real viața acestor copii, poate reprezenta șansa lor de a-și depăși condiția, de a ieși din sărăcie și a de schimba pozitiv și comunitățile în care trăiesc. Mulțumim în numele copiilor din programele noastre companiei PEPCO România pentru generozitate, pentru că înțeleg importanța educației în mediul rural și pentru că le oferă sprijin necondiționat acestor copii.  Împreună schimbăm generații!”, a declarat Mihaela Nabăr, Director Național World Vision România.

Despre World Vision România

World Vision România este o organizaţie creştină, care desfaşoară programe de intervenţie umanitară de urgenţă, dezvoltare şi advocacy, punând în centrul activității sale bunăstarea copilului. Organizaţia se concentrează asupra muncii cu copiii, familiile şi comunităţile, în scopul depăşirii sărăciei şi nedreptăţii. Inspirată de valorile creştine, fundaţia lucrează cu persoanele cele mai vulnerabile din lume, indiferent de religie, rasă, etnie sau gen.

World Vision România face parte din parteneriatul World Vision International prezent în aproape 100 de ţări din întreaga lume. În aproape 30 de ani de prezenţă în România, am ajutat peste 500.000 de copii şi adulţi, în aproape 400 de comunităţi din 8 judeţe.

World Vision România crede în dreptul la şanse egale pentru copiii de la sate şi de la oraş şi de aceea în comunităţile rurale unde este prezentă desfăşoară programe de dezvoltare comunitară pe termen lung cu focus pe educaţie şi reducera abandonului şcolar, sănătate şi protecţia copilului, agricultură şi dezvoltare rurală, angajament civic şi creştin. Copiilor li se facilitează astfel accesul la condiţii de viaţă mai bune prin dezvoltarea durabilă a comunităţii în care trăiesc. Prin proiectele noastre, ne concentrăm pe transformarea comunităţilor şi membrilor acestora pentru a realiza o viaţa implinită pentru fiecare copil.

www.worldvision.rohttp://www.facebook.com/WorldVisionRomania, http://blog.worldvision.ro/

Despre PEPCO România

PEPCO este un lanț european de retail care oferă clienților săi acces ușor și rapid la toate produsele dorite sau necesare, pentru a-si îmbrăca familia și pentru a-și îngriji sau decora casele, la prețuri mici. PEPCO operează peste 1600 de magazine în Cehia, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia și Bulgaria. Brand-ul a fost lansat în 2004 în Polonia și de atunci a captat interesul unui număr tot mai mare de clienți, extinzându-și ulterior operațiunile în Europa Centrală și de Est.

Magazinele PEPCO sunt destinate vânzării de îmbrăcăminte pentru copii, femei și bărbați, lenjerie de corp, accesorii, jucării, decorațiuni interioare, textile de uz casnic etc. Aproximativ 60% din sortimentul PEPCO este reprezentat de îmbrăcăminte (inclusiv pantofi și lenjerie de corp), iar 40% de bunuri de uz general. În prezent, PEPCO este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte pentru copii din Europa Centrală și de Est, având o gamă completă pentru vârste între 0-14 ani. Toate produsele sunt alese cu scopul de a oferi clienților o paletă cât mai largă de opțiuni, la cele mai mici prețuri.

În domeniul responsabilității sociale, PEPCO se concentrează pe sprijinirea copiilor, implicându-se în principal în activități care vizează îmbunătățirea calității timpului lor liber. Programul nostru de CSR poate fi văzut în acțiune în fiecare țară în care PEPCO este prezent.

Mai multe informații despre oferte, brand, recrutare sau potențiale colaborări cu proprietarii de spații comerciale sunt disponibile pe www.pepco.ro

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro


Intra in cont si fii primul care posteaza un comentariu.

 


 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:
Comunitate imparte.ro
 

Afla cum poti cere ajutor

Pagina de presa

Scrie pe imparte.ro