Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roStiri si evenimente caritabileOFERĂ O BURSĂ LA LICEU ÎMPREUNĂ CU WORLD VISION ROMÂNIA KFC SI PIZZA HUT!
 

OFERĂ O BURSĂ LA LICEU ÎMPREUNĂ CU WORLD VISION ROMÂNIA, KFC SI PIZZA HUT!

 

 OFERĂ O BURSĂ LA LICEU ÎMPREUNĂ CU WORLD VISION ROMÂNIA, KFC SI PIZZA HUT!
Vre
ți să ajutați copiii de la sat să meargă la liceu? Donaţi 1 leu în octombrie în restaurantele KFC și Pizza Hut pentru a susţine programul „Vreau în clasa a noua”.

De șapte ani cele două companii și angajatii lor colectează în luna octombrie în toate restaurantele lor din ţară fonduri pentru programul de burse la liceu al fundaţiei World Vision România.

Dani Oțil susține din nou campania pentru 70 de copii cu dificultăți materiale din Vaslui, Dolj, Vălcea și Ialomița să primească burse la liceu în acest an.

În luna octombrie, KFC și Pizza Hut susțin organizaţia World Vision România prin cea de-a şaptea ediţie a campaniei de susţinere a programului de burse „Vreau în clasa a noua”. Prin acest proiect de strângere de fonduri sunt susţinuți copiii din mediul rural din România, pentru a-și continua studiile la liceu. Din fondurile colectate, organizaţia World Vision România va oferi burse pentru 70 de copii cu dificultăți materiale din judeţele Vaslui, Dolj, Vâlcea şi Ialomiţa. Până pe 31 octombrie, urnele “Vreau în clasa a noua” sunt amplasate în toate restaurantele KFC și Pizza Hut din țară, pentru oricine își dorește să contribuie, indiferent de suma donată și fără a fi nevoit să cumpere ceva.

  OFERĂ O BURSĂ LA LICEU ÎMPREUNĂ CU WORLD VISION ROMÂNIA, KFC SI PIZZA HUT!„Liceul este o perioadă a provocărilor chiar și în absența problemelor materiale. Este o etapă a vieții care ne formează și care are un impact major în evoluția noastră. În multe zone rurale din România, dificultățile întâmpinate de copii depășesc cu mult problemele unui adolescent obișnuit. De șapte ani, ne străduim să jucăm un rol în viața acestor copii, să îi ajutăm să meargă la școală, să aibă un viitor și să lupte pentru el. Clienții noștri ne-au fost alături în fiecare an și împreună am strâns fonduri de peste 240.000 de euro în primii șase ani ai campaniei. Doar așa, peste 620 de copii au putut merge la școală. Sperăm ca anul acesta să depășim un sfert de milion de euro pentru primii șapte ani ai campaniei, mai ales că ne-am propus să susținem un număr mai mare de copii decât în anii precedenți”, a declarat Mark Hilton, CEO KFC şi Pizza Hut România.

 

Programul Vreau în clasa a noua este unul foarte important pentru organizaţia World Vision România pentru că el combate abandonul şcolar în mediul rural, din păcate un fenomen de amploare astăzi.  De șapte ani, KFC și Pizza Hut România sunt alături de noi în acest program şi ne arată astfel că educația copiilor din zonele defavorizate este la fel de importantă pentru ei cât este și pentru noi. Le mulțumim din suflet pentru sprijinul acordat, atât lor, cât și clienților care aleg să sprijine acest proiect an de an şi să ajute la transformarea vieţilor copiilor nevoiaşi de la sat. Datorită acestui program, în 6 ani de zile, 947 de tineri au reuşit să-şi completeze studiile liceale. Ne mândrim de fiecare dată cu rezultatele lor, care ne încurajează să continuăm să-i susţinem - procentul de promovabilitate la bacalaureat al absolvenţilor noştri a fost şi în acest an superior celui național, iar 69% dintre ei au fost admişi la facultate.

Până în prezent, 947 de copii cu o situație materială precară au terminat liceul datorită programului Vreau în clasa a noua, mulţi dintre ei şi-au continuat studiile la universitate şi sunt astăzi tineri capabili, care au încredere în ei înșiși și știu ce își doresc de la viitor, pentru că au înţeles că prin propria perseverenţă şi prin ajutorul semenilor, visele lor se pot transforma în realitate”, declară Oana Șerban, PR & Communication Manager World Vision România.

OFERĂ O BURSĂ LA LICEU ÎMPREUNĂ CU WORLD VISION ROMÂNIA, KFC SI PIZZA HUT!În prezent, în cadrul proiectului Vreau în clasa a noua” sunt înscrişi 154 de copii. Din fondurile care vor fi strânse de KFC şi Pizza Hut în luna octombrie, World Vision România își propune să sprijine 70 de copii înscri și în program, cu 20 de copii mai mul ți decât în 2013.

Pentru cel de-al doilea an consecutiv, Dani Oţil este ambasadorul proiectului, susținând campania de strângere de fonduri.  

„Vreau în clasa e noua” este un program de prevenire a abandonului scolar pentru tinerii de liceu care aduce continuitate în suportul pentru educaţie pe care l-au primit copiii din proiectele noastre tradiţionale de dezvoltare comunitară ale fundaţiei World Vision România. Programul oferă copiilor care îşi doresc să înveţe, dar nu au susţinerea financiară necesară, o bursă care le dă şansa de a-şi continua studiile la liceu. Copiii sunt selectaţi în funcţie de situaţia financiară a familiei din care provin, de rezultatele şcolare şi de dorinţa lor de a merge la şcoală. Pentru fiecare bursier, un donator plăteşte 250 lei, suma din care sunt acoperite cheltuieli de transport, cazare, masă, rechizite, suport educaţional, dezvoltare personala şi consiliere. Donatorii din program sunt cetăţeni români din ţară sau străinătate şi companii de renume. Vezi mai multe pe www.worldvision.ro

Campania organizată de KFC şi Pizza Hut face parte din programul World Hunger Relief, cea mai mare iniţiativă internaţională din sectorul privat, lansată de YUM! Brands Inc. al cărei beneficiar este World Food Programme, o subsidiară a Organizaţiei Naţiunilor Unite. Programul World Hunger Relief se desfăşoară în peste 130 de ţări şi teritorii şi în mai mult de 40.000 de restaurante KFC, Pizza Hut şi Taco Bell, implicând aproape 1,5 milioane de angajaţi.

La evenimentul de lansare a noii campanii, au fost prezenti 24 de tineri din Negresti, judetul Vaslui, toţi bursieri susţinuţi de cele doua companii . Ei şi-au cunoscut sponsorii, au primit cadouri din partea lor (un rucsac echipat cu rechizite si cate un trening), şi chiar au dat interviuri.

*****

Despre KFC

KFC este cel mai popular lanţ de restaurante specializat în produse din carne de pui din lume şi face parte din grupul YUM!Brands, cea mai mare companie de lanţuri de restaurante şi unul dintre cei mai mari angajatori la nivel mondial. KFC este recunoscut prin Reţeta Originală®, Extra Crispy™, Kentucky Grilled Chicken® / Pui pe grătar Kentucky şi Crispy Strips, Aripioare Picante şi sandvişuri de pui proaspăt preparate. 15.000 de restaurante KFC deservesc zilnic peste 12 milioane de clienţi în 109 ţări.

În România, lanţul de restaurante KFC este operat în sistem de franciză, licenţa pentru România fiind acordată în 1997 companiei US Food Network KFC şi numără 51 de restaurante atât în Bucureşti, cât şi în alte oraşe precum Timişoara, Cluj-Napoca, Suceava,

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro


Intra in cont si fii primul care posteaza un comentariu.

 


 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:
Comunitate imparte.ro
 

Afla cum poti cere ajutor

Pagina de presa

Scrie pe imparte.ro