Misiunea caritabila a lui Jeff Bridges: nici un copil infometat pana in 2015
Adaugat la: 2010-11-15 11:32:34 | Afisari: 674 | Comentarii: 0 | Categorie: Stiri si evenimente caritabile
Jeff Bridges, castigator al mai multor premii ale industriei americane de film, purtator de cuvant al campaniei caritabile “Nici un copil infometat”, a prezentat o strategie desfasurata in toate statele americane pentru a stop fenomenul foametei in randul copiilor pana in anul 2015 in SUA.
“Nu este nici un mister despre cum putem stopa fenomenul foametei. Este o problema pe care o putem rezolva”, a declarat Jeff Bridges. Acesta sustine ca aceasta campanie este cel mai bun lucru pe care l-a facut pana acum.
Actorul american in varsta de 60 de ani, a fost un sustinator al campaniilor globale pentru rezolvarea problemei hranei inca din anul 1983, cand a fondat o organizatie non-profit. Fundatia sa caritabila isi focuseaza acum eforturile pentru constientizarea acestei probleme prin media si implicarea publicului.
De la infiintarea fundatiei s-au obtinut donatii valorand mai mult de 280 milioane de dolari si s-au finantat mai mult de 1000 de organizatii comunitare care lucreaza pentru acest obiectiv caritabil.
Bridges s-a intalnit cu inalti oficiali ai administratiei Obama pentru strategia comuna in proiecte ce au sprijin federal. “Saracia este un lucru complicat”, a declarat actorul, “dar a-i hrani pe copii, prin extinderea programelor actuale, nu este.”
Aproximativ 16,7 milioane de copiii americani – aproape unul din patru – traiesc in gospodarii care nu dispun de suficiente alimente care sa le permita sa duca vieti sanatoase, active.
Presidentele american Barack Obama a stabilit un obiectiv ambitios, acela ca nici un ocpil sa nu mai sufere de foame pana in 2015. Acest obiectiv este de asemenea foarte important. Iar pentru o natiune atat de bogata ca cea americana, este in acelasi timp si un obiectiv realizabil.
Fondata de actorul Jeff Bridges in 1983, reteaua “Stop foametei” lucreaza impreuna cu industria de entertainment si alti parteneri pentru a crea si sustine proiecte media, programe si evenimente dedicate cresterii constientizarii acestui fenomen.
sursa foto: strength.org
|