100 de profesori și 3000 de copii susținuți de Lidl și clienții retailerului cu 1.300.000 de lei
Adaugat la: 2019-09-10 17:53:03 | Afisari: 790 | Comentarii: 0 | Categorie: Stiri si evenimente caritabile
Pentru fiecare articol din oferta de rechizite Școala în coolori vesele achiziÈ›ionat în perioada 19 august – 1 septembrie, Lidl a donat 1 leu către programul Teach for Romania. Această sumă va ajuta cadrele didactice înscrise în programul pe care Lidl îl sprijină pentru al treilea an consecutiv să îÈ™i continue misiunea de a-i îndruma È™i educa pe cei peste 3000 de copii beneficiari proveniÈ›i din medii vulnerabile.
La început de an È™colar, când copiii se pregătesc să intre în sălile de curs, Lidl împreună cu clienÈ›ii săi susÈ›in cadrele didactice din programul Teach for Romania să ofere în continuare educaÈ›ie de calitate, reducând astfel, pe termen lung, rata abandonului È™colar. Conform statisticilor Unicef È™i ISE (Institutul de ȘtiinÈ›e ale EducaÈ›iei), în România, între 38% È™i 40% dintre elevii români de 15 ani au avut rezultate slabe la citire, matematică È™i È™tiință. Programul Teach for Romania îÈ™i propune să contribuie la dezvoltarea unui sistem educaÈ›ional egal pentru toÈ›i elevii, în care copiii au aceleaÈ™i oportunități È™i perspective pentru viitor.
Lidl a sprijinit pentru al treilea an consecutiv această iniÈ›iativă, astfel că pentru fiecare articol din oferta de rechizite Școala în coolori vesele achiziÈ›ionată în perioada 19 august – 1 septembrie, compania a investit 1 leu pentru recrutarea È™i formarea învățătorilor È™i profesorilor din program. Anul acesta, suma finală care va ajunge la beneficiari este de 1.300.000 de lei, contribuind la pregătirea cadrelor didactice prin programe È™i traininguri realizate de profesioniÈ™ti în pedagogie È™i leadership.
„Ca in fiecare an, le suntem recunoscători clienÈ›ilor noÈ™tri pentru susÈ›inerea acestui program, care îÈ™i propune să sprijine educaÈ›ia egală È™i de calitate în România. Credem cu tărie în misiunea echipei Teach for Romania pentru că È™tim cu toÈ›ii cât de important este să ai dascăli care să îÈ›i ofere îndrumare È™i să îÈ›i arate că există oportunități È™i perspective indiferent unde mergi la È™coală”, a spus Cristina Hanganu, Director de Comunicare È™i CSR Lidl România.
„Pentru al treilea an consecutiv, Lidl este unul din promotorii È™i susÈ›inătorii noÈ™tri, fiind un exemplu de colaborare solidă. Iar oportunitatea de a lucra împreună pe termen lung ne dă siguranță, fapt pentru care cu ajutorul lor È™i al sponsorilor noÈ™tri ne propunem să ne extindem din ce în ce mai mult aria de prezență, astfel încât să oferim acces la educaÈ›ie de calitate È™i implicit noi oportunități de viață pentru aproape zece mii de copii aflaÈ›i în zonele vulnerabile. Povestea Teach for Romania continuă, dar ea poate fi spusă doar datorită celor care au încredere în noi È™i ne susÈ›in”, spune Iulia PielmuÈ™, CEO Teach for Romania.
De la demararea parteneriatului strategic dintre Lidl si Teach for Romania, din 2016 È™i până în prezent, incluzând suma de anul acesta, Lidl împreună cu clienÈ›ii săi au sprijinit organizaÈ›ia cu peste 3.660.000 de lei, susÈ›inând cadrele didactice în misiunea lor de a îmbunătăți calitatea educaÈ›iei. Astfel, elevii din program beneficiază de ore de literatură È™i matematică, cursuri de dezvoltare de abilități socio-emoÈ›ionale, învață cum să aibă o gândire critică, cum să socializeze È™i să comunice.
Despre Teach for Romania
Teach for Romania este o organizaÈ›ie non-profit care activează din 2014 È™i care a adus un sistem de performanță în educaÈ›ia din sistemul public din România. Pentru împlinirea viziunii, educaÈ›ie de calitate pentru toÈ›i copiii din România, organizaÈ›ia atrage È™i pregăteÈ™te oameni motivaÈ›i de a deveni agenÈ›i de transformare în sistemul educaÈ›ional românesc, din rolurile de profesori È™i învățători, pentru copiii din medii vulnerabile. În cei doi ani de predare ca profesor sau învățător sprijinit de Teach for Romania, participanÈ›ii au parte de programe de pregătire È™i training din partea unor profesioniÈ™ti în pedagogie È™i leadership, dar È™i acces la cea mai mare comunitate globală în educaÈ›ie È™i leadership – Teach for All. La finalul celor doi ani, absolvenÈ›ii programului sunt încurajaÈ›i să continue schimbarea începută în È™coală prin iniÈ›iative cu impact în societate, de antreprenoriat, educaÈ›ie, politici publice È™i media.
Despre Lidl
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piaÈ›a de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 30 de țări din întreaga lume È™i în prezent operează în jur de 10.500 de magazine È™i mai mult de 150 de centre în 28 de țări la nivel mondial.
Lidl este o companie care acÈ›ionează sustenabil în toate domeniile de activitate. Aceasta este metoda companiei de a-È™i îndeplini promisiunea cu privire la calitate È™i, în acelaÈ™i timp, de a asigura un viitor mai bun pentru societate È™i mediu. Compania se implică activ în soluÈ›ionarea nevoilor din comunitățile din care face parte, concentrându-se pe 5 piloni de activitate: sortimentul de produse, mediul, societatea, angajaÈ›ii È™i partenerii de afaceri.
www.lidl.ro www.surprize.lidl.ro Facebook Lidl Romania Instagram@LidlRomania Twitter Lidl Romania
|