Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roFundatii Articole fundatii asociatii Retelele sociale pentru ONG: cum le folosesti?
 

Retelele sociale pentru ONG: cum le folosesti?

 

Retelele sociale s-au transformat in cea mai eficienta cale prin care un ONG isi poate promova activitatea, atat din prisma vizibilitatii, cat si din cea a strangerii de fonduri. Urmatoarele idei despre cum poti sa folosesti platformele de socializare pentru ONG-ul tau te vor inspira cu siguranta.

Un studiu derulat recent de catre compania Ipsos OTX arata ca 22% din utilizatorii globali de internet sunt mai dornici sa cumpere un produs daca un prieten si-a aratat aprecierea fata de acesta pe Facebook sau Twitter. Retelele sociale pot functiona intr-o maniera similara si pentru un ONG, pentru strangerea de donatii, raspandirea mesajului sau comunicarea globala.

1. Mesajele instant pe Twitter

Cu un cont pe Twitter, poti posta zilnic cate un link catre locatia online in care doritorii au posibilitatea de a face donatii si poti fi promovat prin mesajele scurte emise de colaboratori.

2. Povestea de pe Facebook

Facebook-ul este ideal pentru a-ti transmite povestea. Aici poti sa publici fotografii, clipuri video, sa comunici cu utilizatorii si sa intri in contact cu foarte multa lume in feed, prin popularul "Like".

3. Promovarea pe Pinterest

Aproximativ 21% din vizitatorii Pinterest au cumparat un produs dupa ce au vizitat site-ul. Fa un pin board (un colaj de fotografii reprezentativ pentru cauza ta), care sa atraga multe click-uri pentru site-ul ONG-ului.

4. Share-ul

Asigura-te ca povestile tale sunt impartasite rapid cu butoane speciale de "Share", precum butonul Retweet sau "Like".

5. Feed-ul RSS

Fa-ti feed-ul RSS imposibil de ratat prin optiunea "above the fold" si accentuarea butonului cu un design special.

6. Video pe Youtube

Multi oameni plaseaza donatii prin campaniile promovate pe Youtube, de aceea este recomandat ai un canal oficial al ONG-ului, unde sa incarci clipuri video si sa strangi multe vizualizari.

7. Oficialul LinkedIn

Un profil al organizatiei tale pe LinkedIn te ajuta sa intri in contact institutii, companii si alti colaboratori profesionali.

8. Concursurile Social Media

Concursurile Social Media atrag sute de vizitatori in timp record, care vor fi dispusi sa promoveze activ cauza ONG-ului in schimbul premiului scos la bataie.

9. Tag-urile

Recompenseaza-ti sustinatorii online, prin tag-uri marcate pe fotografiile cu acestia. Alti voluntari isi vor dori sa beneficieze de acelasi privilegiu.

10. Grupul pe Facebook

Un grup oficial pe Facebook ajuta un ONG sa comunice mai usor cu sustinatorii si sa ii mobilizeze mai usor pentru cauza sustinuta.

Sursa foto: nonprofitorgs.wordpress.com

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro


Intra in cont si fii primul care posteaza un comentariu.

 


 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:
Tipuri de donatii pentru ONG

Fonduri europene pentru ONG

Accesarea fondurilor europene pentru ONG-uri

Comunitate imparte.ro
 
  Cum sa donezi inteligent
 
 
 
 
  Adauga o fundatie  
Doneaza acum
Fundatii din Romania
Despre fundatii si asociatii
Declaratia 2%
 

Scrie pe imparte.ro

Retele sociale:

Abonare newsletter: