Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roDonatii Donatii inteligente Caritatea si limitele in social media
 

Caritatea si limitele in social media

 

Organizatiile caritabile au inceput sa foloseasca la maximum potentialul oferit de social media pentru strangerea de fonduri. Exista insa si limite pentru caritatea in social media, care afecteaza eficienta acestui proces.

Totalul donatiilor caritabile a scazut in ultimii 4 ani, dupa criza financiara mondiala, insa o campanie buna prin social media poate contribui semnificativ la tendinta de crestere a donatiilor.

Donatii online catre organizatii de caritate

Rolul social media in diseminarea informatiei poate fi un avantaj pentru organizatiile caritabile care accepta donatii online. Dincolo de solutiile de plata ca PayPal, ce implica folosirea cardului bancar, tot mai multe organizatii caritabile apeleaza la alte servicii online pentru donatii mai simple, inclusiv iTunes si Facebook.

Donatii prin optiunea Gifts din Facebook

Facebook a introdus recent o optiune noua in meniul "Gifts", dedicata donatiilor caritabile. Limita maxima a donatiilor este insa de 25 de dolari. Avantajul cel mai mare al donatiilor prin Facebook este faptul ca reteaua sociala nu taxeaza in niciun fel tranzitia fondurilor catre organizatiile caritabile, iar 100% din donatii ajung la sursa.

Cel mai eficient mod de a dona online

Atunci cand exista si alti intermediari pentru fondurile donate online, solutia cea mai eficienta de a contribui sunt donatiile mai mari, potrivit The Wall Street Journal.

Tarifele de procesare pot scadea mult valoarea donatiilor mici, astfel incat cea mai buna cale de a dona prin social media este sa faci mai putine donatii, dar cu o valoare mai mare.

Uneltele cele mai bune de social media

Incercarea organizatiilor caritabile de a implica un numar cat mai mare de oameni nu are intotdeauna acelasi rezultat pozitiv. Cheia pare a fi identificarea solutiei potrivite pentru fiecare organizatie. Aceasta poate fi Twitter, Facebook, un blog, sau alte unelte de social media. Numarul mare de utilizatori al unui tip de social media este insa un avantaj important.

Analistii estimeaza ca nivelul contributiilor caritabile isi va reveni dupa criza peste abia 10 ani, insa evolutia continua a uneltelor de social media ar putea oferi pana atunci optiuni mai simple si mai eficiente de colectare de fonduri online.

Sursa foto: Scoop.it

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro



CARITATEA
coemntarii
SUNT F MULTE FUNDATII CARE SPALA BANI LA GREU.SUNT SI OAMENI BINEINTENTIONATI CARE DATORITA ACESTOR FALSI BINEFACATORI RENUNTA LA A MAI SPRIJINI PE CEI AFLATI IN SUFERINTA. IDEAL AR FI SA SE FACA ACTE CARITABILE IN ORICE LUNA DIN AN SI NU NUMAI DE PASTE CRACIUN... SI ALTELE..COPII AU NEVOIE DE MINCARE ZILNIC DE JUCARII SI MEDICAMENTE LA FEL... DE ASEMENI SI BATRINI MULTI NU MAI APUCA ANUL NOU SA PRIMEASCA UN COZONAC SI O SARMA CALDA... DACA DARUIESTI DIN SUFLET UN MAR SI UN COVRIG TOT E CEVA DECIT NIMIC.
Adaugat de: merisoara la data de 16-November-2012, 17:46
linie gri
 

 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:
Tipuri de donatii pentru ONG

Retelele sociale pentru ONG: cum le folosesti?

Pinterest pentru ONG-uri

Comunitate imparte.ro
 
  Cum sa donezi inteligent
 
 
 
 
  Adauga cerere donatie  
Adauga oferta donatie
 

Stiri si evenimente caritabile

KFC România extinde programul Harvest la nivel național și implementează sistemul propriu de donare de produse alimentare, acum și în Brașov

  Programul Harvest este o inițiativă globală care își propune să susțină comunitatea ...

Scrie pe imparte.ro

Retele sociale:

Abonare newsletter: