Like pentru a fi la curent cu toate faptele bune de pe imparte.ro

Imparte.roCum sa donezi inteligentUtile Cum iti reduci colesterolul in mod natural
 

Cum iti reduci colesterolul in mod natural

 

Colesterolul ridicat este una dintre marile probleme de sanatate cu care se confrunta majoritatea populatiei globului. Acesta favorizeaza in principal aparitia bolilor de inima sau a accidentelor vasculare cerebrale. Desi cercetarile au aratat ca genele joaca un rol important in ceea ce priveste colesterolul ridicat, multe dintre alimentele pe care le consumam pot sa afecteze sau sa mentina la nivelul optim al colesterolului. Iata cum poti reduce in mod natural colesterolul.

1. Evita consumul de carneReducere colesterol

Pentru a mentine nivelul colesterolului intre limitele normale, este foarte important sa mananci carne cu moderatie. Aceasta nu trebui inclusa in toate mesele. Alege, de asemenea, carnea mai slaba, precum cea de pui sau pestele.

2. Mananca produse lactate degresate

In cazul in care colesterolul incepe sa creasca, atunci e momentul sa iei masuri. Daca iti plac lactatele grase, ar trebui sa renunti la ele si sa optezi pentru cele degresate, care nu contin multe grasimi saturate, lapte sau smantana.

3. Uita de dulciuri

Dulciurile reprezinta unul dintre cei mai mari inamici ai sanatatii si mai ales ai colesterolului. Asadar, daca vrei ai un nivel optim al colesterolului, alege gustari precum fructele uscate sau cele proaspete, in locul bomboanelor de ciocolata sau chipsurilor.

De asemenea, incearca sa eviti cat de mult posibil produsele de panificatie, cu exceptia celor integrale.

4. Limiteaza numarul proteinelor

Incearca sa reduci numarul de proteine cat de mult posibil in meniul zilnic. Asta inseamna sa nu mananci mai mult pe patru galbenusuri de ou pe saptamana. De asemenea, limita maxima de carne slaba, precum peste sau carne de pasare, este de 170 de grame pe zi. Stai departe de carnea foarte bogata in colesterol, precum ficatul, creierul sau rinichii.

5. Creste numarul de carbohidrati complecsi si fibre

Colesterolul se mentine intre limitele normale si printr-o dieta stricta in ceea ce priveste carbohidratii complecsi si fibrele. Asadar, din meniul tau zilnic nu trebuie sa lipseaca fructele proaspete, legumele, cerealele integrale, fasolea uscata sau mazarea. Acestea sunt alimente sarace in calorii, insa foarte sanatoase.

Consuma cat mai multe fibre solubile, precum taratele, ovazul sau fructele uscate. Acest tip de fibre poate reduce semnificativ nivelul de colesterol din sange, combinat cu o dieta saraca in grasimi.

sursa foto: arca-med.com

Vino in comunitatea donatorilor imparte.ro


Intra in cont si fii primul care posteaza un comentariu.

 


 
Stirile Imparte.ro pe site-ul tau

 

Alte articole similare:
Problemele de alimentatie: care sunt cauzele?

Invata sa reduci riscul de cancer la san prin alimentatie

7 aditivi alimentari care pot agrava ADHD-ul la copii

6 alimente care cresc imunitatea organismului

Comunitate imparte.ro
 
  Cum sa donezi inteligent
 
 
 
 

Scrie pe imparte.ro

Retele sociale:

Abonare newsletter: